Werken aan kwaliteit
Wolbert Fysio streeft ernaar om diensten te leveren die, in overleg met de fysiotherapeut en u, aansluiten op de wensen en verwachtingen van de betreffende zorgvrager. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent met de inhoud van bijvoorbeeld de zorgverlening. Iedere uitleg van ontevredenheid of een tekortkoming van de organisatie/fysiotherapeut moet als een klacht gezien worden. Klachten kunnen
uiteenlopen van verbeterpunten tot officiële klachten. Hierbij is ons motto: “Een klacht is een kans om je te verbeteren”.
Procedure van melden
Mocht u een klacht of verbeterpunt hebben, bespreek dit dan eerst met uw eigen fysiotherapeut. Daarnaast kunt u klachten bij Wolbert Fysio schriftelijk, telefonisch of per e-mail aanleveren. De klachten worden geregistreerd met behulp van het daarvoor bestemde klachten formulier en worden direct opgepakt door onze klachten coördinator. U kunt ervan op aan dat wij uw klacht serieus en vertrouwelijk behandelen.