Spier- en PeesTeam

Jaarlijks zijn er meer dan 14 miljoen doktersbezoeken vanwege peesproblemen. Pezen zijn sterke weefsels die een spier met het bot verbinden. Wanneer die pezen overbelast of geïrriteerd raken leidt dat tot ontstekingen en pijn.

Vaak wordt er rust, ijs, compressie en verhoging gebruikt om de klachten te verhelpen. Soms is er fysiotherapie of zelfs chirurgie nodig. Het shockwave-Healthcenter maakt gebruik van geavanceerde echografie zodat er een nauwkeurige diagnose gemaakt wordt. Na die diagnose maken wij een behandelplan op maat. Elke peesklacht is anders en vraagt om een efficiënte aanpak.

Heb jij aanhoudende peesklachten en al van alles geprobeerd? Injecties, medicatie en fysiotherapie, maar lijkt het allemaal op de lange termijn niet te helpen?

Grote kans dat wij je verder kunnen helpen met een van onze behandelmethodes wanneer je een van onderstaande klachten ervaart:

• Schouderklachten (met of zonder verkalking)
  • Elleboogpijn (tennis- of golferselleboog)
  • Pijn aan achillespees
  • Peesplaatontsteking aan de voetzool bodem
  • Hielpijn (hielspoor)
  • Kniepeesblessure
  • Nek-, schouder- of rugpijn
  • Spanning (trigger points)

Je kunt direct gebruik maken van onze behandelmethodes, je hebt geen doorverwijzing van de huisarts nodig.

Kosten

Ben je niet verzekerd voor fysiotherapie? Neem dan contact op met de praktijk. Daar kun je navraag doen over de kosten.

Vergoeding

Wij hebben contracten bij (bijna) alle zorgverzekeraars. Heb je vragen over de vergoeding van fysiotherapie? Hierover vind je meer informatie bij jouw zorgverzekeraar.

Afspraak maken

Kom gerust eens langs voor een intake. Samen kijken we wat we voor je kunnen doen. Wil je eerst meer informatie? Bel ons of stel je vraag via mail of WhatsApp.