Wat houdt de vitaal training in?

Aanhoudende blessure, kwetsuur of aandoening? Fit worden na een blessure? Doelen behalen binnen 6 maanden? Vitaal worden of blijven? Dan is vitaal training iets voor jou! Wolbert Fysio biedt door Vitaal training je de mogelijkheid om je herstel een vervolg te geven. Zelf ken je je eigen lichaam, valkuilen en grenzen vaak het best. Toch zijn er vaak nog doelen te behalen waarin je hulp nodig hebt om je vitaliteit te verbeteren.

Oefentherapie is een bewezen effectieve behandeling voor verschillende (chronische) pijnklachten. Wat sterk naar voren komt in huidige onderzoeken is dat er veel bewijs is voor een verandering van leefstijl. Denk aan (negatieve) leefstijlfactoren als: roken, alcohol, bewegen, voeding en slaap. Door leefstijlveranderingen door te voeren in ons algemeen dagelijks leven kan ons brein zich aanpassen. Hierdoor kunnen hersencellen beter reageren op ziekte of letsel. Door het toepassen van actieve strategieën zullen de pijnklachten en overige gezondheidsproblemen verminderen. 

Anne van Melis

Vitaal trainer

Imke Arts

Leefstijlcoach / Vitaal trainer

Aanvullende informatie

Duur

De intake is een 1-op-1 training met de vitaal trainer. Hierin krijgt u meetmomenten en informatie over uw persoonlijk traject

Kosten

U kunt ten alle tijden navraag doen naar de kosten voor Vitaal training. Neem dan contact op met: 0413-264879 of mail naar: vitaal@wolbert-fysio.nl

Vragen

Het team van Wolbert Fysio en Vitaal training staat voor u klaar
Maak een afspraak

Vitaal training

Doelstellingen:

Ondersteuning bieden in het behalen van persoonlijke doelen
Inzicht vergroten in verschillende onderwerpen om de zelfredzaamheid met betrekking tot eigen gezondheidssituatie  te vergroten en de kans op recidief van klachten te verkleinen

Begin en eind:

Indien de doelstellingen behaald zijn, en/of u voldoende zelfredzaam bent om zelfstandig verder te trainen, zal het traject in overleg worden afgesloten

Actieve strategieën:

Stel korte- en lange termijn doelen
Probeer jezelf iedere training te verbeteren
Zoek je grenzen op, maar ga er niet overheen